Sablić, K. (2018). Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622
Sablić, Klara. "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622
Sablić, Klara. "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622
Sablić, K. (2018). 'Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622
Sablić K. Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622
K. Sablić, "Odnosi s javnošću u promociji novog proizvoda na primjeru personaliziranih kutija Mystery box", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:869622