završni rad
Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije

Luca Veggian (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Veggian, L. (2018). Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, L. (2018). 'Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian L. Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

L. Veggian, "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897