prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije

Veggian, Luca
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Veggian, L. (2018). Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, L. (2018). 'Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.04.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian L. Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 20.04.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

L. Veggian, "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.