Veggian, L. (2018). Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897
Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897
Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897
Veggian, L. (2018). 'Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897
Veggian L. Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897
L. Veggian, "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897