undergraduate thesis
Influence of online advertising of hotels on the decision to book accommodation for Y generation members

Luca Veggian (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Veggian, L. (2018). Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, Luca. "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian, L. (2018). 'Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

Veggian L. Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897

L. Veggian, "Utjecaj online oglašavanja hotela na odluku o rezervaciji smještaja pripadnika Y generacije", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:710897