Jurišić, I. (2018). Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić, I. (2018). 'Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić I. Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
I. Jurišić, "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252