undergraduate thesis
Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt

Ivan Jurišić (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Jurišić, I. (2018). Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić, I. (2018). 'Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

Jurišić I. Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252

I. Jurišić, "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252