Jurišić, I. (2018). Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić, Ivan. "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić, I. (2018). 'Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
Jurišić I. Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252
I. Jurišić, "Digitalna platforma u funkciji komuniciranja poduzeća s influencerima: marketinški, tehnološki i financijski aspekt", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:235252