prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu

Mažuran, Tina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.