Pristup korisnicima matične ustanove
Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu
Veleučilište VERN
APA 6th Edition Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
MLA 8th Edition Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Chicago 17th Edition Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Harvard Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 17.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Vancouver Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 17.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
IEEE T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu