Juriša, V. (2018). Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša, V. (2018). 'Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 16.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša V. Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 16.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
V. Juriša, "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799