prikaz prve stranice dokumenta Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija

Juriša, Viktorija
VERN University

Cite this document

Juriša, V. (2018). Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša, V. (2018). 'Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija', Master's thesis, VERN University , accessed 25 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša V. Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2022 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

V. Juriša, "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Please login to the repository to save this object to your list.