Juriša, V. (2018). Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša, V. (2018). 'Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija', Master's thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
Juriša V. Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799
V. Juriša, "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799