master's thesis
Analyzing the compatibility of existing marketing study programs with the demands of the Croatian market for the purpose of introducing a new specialist study

Viktorija Juriša (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Juriša, V. (2018). Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša, Viktorija. "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša, V. (2018). 'Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 15 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

Juriša V. Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 July 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799

V. Juriša, "Analiza usklađenosti ponude studijskih programa marketinga sa zahtjevima hrvatskog tržišta radi uvođenja novoga specijalističkog studija", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:534799