specijalistički diplomski stručni
Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta

Marta Goluža (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 25.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642