prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta

Goluža, Marta
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 29.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.