Herljević, M. (2017). Analiza medijskih navika i preferencija nove publike (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević, Mia. "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević, Mia. "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike." Završni rad, Veleučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević, M. (2017). 'Analiza medijskih navika i preferencija nove publike', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 16.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević M. Analiza medijskih navika i preferencija nove publike [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2017 [pristupljeno 16.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
M. Herljević, "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601