Petković, T. (2018). Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković, T. (2018). 'Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 15.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković T. Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 15.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
T. Petković, "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713