završni rad
Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije

Tin Petković (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Petković, T. (2018). Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, T. (2018). 'Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković T. Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

T. Petković, "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713