prikaz prve stranice dokumenta Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije

Petković, Tin
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Petković, T. (2018). Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, T. (2018). 'Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković T. Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 20.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

T. Petković, "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.