Petković, T. (2018). Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković, T. (2018). 'Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
Petković T. Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713
T. Petković, "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713