undergraduate thesis
Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije

Tin Petković (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Petković, T. (2018). Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, Tin. "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković, T. (2018). 'Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

Petković T. Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713

T. Petković, "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:831713