Šket, M. (2018). Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256
Šket, Matija. "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256
Šket, Matija. "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256
Šket, M. (2018). 'Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256
Šket M. Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256
M. Šket, "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256