završni rad
Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika

Matija Šket (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Šket, M. (2018). Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket, Matija. "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket, Matija. "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket, M. (2018). 'Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 26.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket M. Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 26.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

M. Šket, "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256