specijalistički diplomski stručni
Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća

Stela Srnec (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Srnec, S. (2018). Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, S. (2018). 'Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 18.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec S. Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

S. Srnec, "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491