master's thesis
The Analysis of Integrated Marketing Communications in the Function of Advancing the Business of a Selected Company

Stela Srnec (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Srnec, S. (2018). Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, Stela. "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec, S. (2018). 'Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 18 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

Srnec S. Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491

S. Srnec, "Analiza integriranih marketinških komunikacija u funkciji unapređenja poslovanja odabranog poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:823491