Arelić, I. (2018). Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163
Arelić, Ivana. "Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163
Arelić, Ivana. "Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163
Arelić, I. (2018). 'Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163
Arelić I. Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163
I. Arelić, "Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163