Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja

Ivana Arelić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Arelić, I. (2018). Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163

Arelić, Ivana. "Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163

Arelić, Ivana. "Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163

Arelić, I. (2018). 'Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 21.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163

Arelić I. Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 21.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163

I. Arelić, "Strategija razvoja odnosa s javnošću i promocije filmskog festivala - studija slučaja", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:190163