specijalistički diplomski stručni
Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću

Zvonimir Grebenar (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Grebenar, Z. (2018). Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Z. (2018). 'Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 23.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar Z. Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 23.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Z. Grebenar, "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582