master's thesis
Improvements of marketing strategy by introducing Internet communication in a selected company

Zvonimir Grebenar (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Grebenar, Z. (2018). Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Z. (2018). 'Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 27 June 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar Z. Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 June 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Z. Grebenar, "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582