prikaz prve stranice dokumenta Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću

Grebenar, Zvonimir
VERN University

Cite this document

Grebenar, Z. (2018). Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Zvonimir. "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću." Master's thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar, Z. (2018). 'Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću', Master's thesis, VERN University , accessed 18 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Grebenar Z. Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2021 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Z. Grebenar, "Unaprjeđenje marketinške strategije uvođenjem komunikacije putem interneta u odabranom poduzeću", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:838582

Islandora Bookmark - Please login to use this feature