Ban, D. (2025). Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259
Ban, Doroteja. "Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259
Ban, Doroteja. "Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259
Ban, D. (2025). 'Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259
Ban D. Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 21.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259
D. Ban, "Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259