prikaz prve stranice dokumenta Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"

Ban, Doroteja
VERN University

Cite this document

Ban, D. (2025). Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z" (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259

Ban, Doroteja. "Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"." Graduate thesis, VERN University , 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259

Ban, Doroteja. "Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"." Graduate thesis, VERN University , 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259

Ban, D. (2025). 'Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"', Graduate thesis, VERN University , accessed 22 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259

Ban D. Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z" [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2025 [cited 2025 February 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259

D. Ban, "Oblikovanje marketinških strategija u turizmu prilagođenih očekivanjima i potrebama "generacije Z"", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:980259

Please login to the repository to save this object to your list.