prikaz prve stranice dokumenta Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne

Keliš, Adriana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Keliš, A. (2024). Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680

Keliš, Adriana. "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680

Keliš, Adriana. "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680

Keliš, A. (2024). 'Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680

Keliš A. Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680

A. Keliš, "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.