Biffl, A. M. (2024). Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl, Adrian Matija. "Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl, Adrian Matija. "Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl, A. M. (2024). 'Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl AM. Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
A. M. Biffl, "Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953