Biffl, A. M. (2024). Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl, Adrian Matija. "Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl, Adrian Matija. "Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl, A. M. (2024). 'Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu', Graduate thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
Biffl AM. Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953
A. M. Biffl, "Komparativna analiza primjene telemarketinga kao promocijskog alata u B2B i B2C oblicima poslovanja na europskom tržištu", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224953