Janiška, L. (2018). Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška, L. (2018). 'Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška L. Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
L. Janiška, "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061