Huzek Kitan, T. (2024). Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507
Huzek Kitan, Tin. "Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507
Huzek Kitan, Tin. "Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507
Huzek Kitan, T. (2024). 'Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507
Huzek Kitan T. Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507
T. Huzek Kitan, "Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507