prikaz prve stranice dokumenta Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga

Huzek Kitan, Tin
VERN University

Cite this document

Huzek Kitan, T. (2024). Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507

Huzek Kitan, Tin. "Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga." Undergraduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507

Huzek Kitan, Tin. "Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga." Undergraduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507

Huzek Kitan, T. (2024). 'Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 08 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507

Huzek Kitan T. Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2025 January 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507

T. Huzek Kitan, "Primjena tehnologije proširene stvarnosti u području digitalnog marketinga", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:128507

Please login to the repository to save this object to your list.