Pristup korisnicima matične ustanove
Digitalni marketing na primjeru odabranog poduzeća
Sveučilište VERN
Beroš, Đ. (2023). Digitalni marketing na primjeru odabranog poduzeća (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:513723
Beroš, Đana. "Digitalni marketing na primjeru odabranog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:513723
Beroš, Đana. "Digitalni marketing na primjeru odabranog poduzeća." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:513723
Beroš, Đ. (2023). 'Digitalni marketing na primjeru odabranog poduzeća', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:513723
Beroš Đ. Digitalni marketing na primjeru odabranog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:513723
Đ. Beroš, "Digitalni marketing na primjeru odabranog poduzeća", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:513723
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.