Sente, T. (2024). Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente, Tereza. "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente, Tereza. "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente, T. (2024). 'Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente T. Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
T. Sente, "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893