Sente, T. (2024). Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente, Tereza. "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente, Tereza. "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente, T. (2024). 'Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini', Graduate thesis, VERN University , accessed 02 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
Sente T. Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2025 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893
T. Sente, "Prijedlozi za unapređenje marketinške komunikacije na društvenim mrežama u estetskoj medicini", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:635893