Labrtić, F. (2024). Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić, Filip. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić, Filip. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić, F. (2024). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić F. Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
F. Labrtić, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334