Labrtić, F. (2024). Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić, Filip. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić, Filip. "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić, F. (2024). 'Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište', Graduate thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
Labrtić F. Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334
F. Labrtić, "Prijedlog marketinške strategije za ulazak odabranog poduzeća na argentinsko tržište", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694334