Krezo, Š. (2024). Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo, Š. (2024). 'Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo Š. Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Š. Krezo, "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311