prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća

Krezo, Šimun
VERN University

Cite this document

Krezo, Š. (2024). Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo, Š. (2024). 'Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća', Graduate thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Krezo Š. Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Š. Krezo, "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311

Please login to the repository to save this object to your list.