Krezo, Š. (2024). Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo, Šimun. "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo, Š. (2024). 'Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća', Graduate thesis, VERN University , accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Krezo Š. Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311
Š. Krezo, "Analiza utjecaja social media marketinga na učinkovitost marketinških aktivnosti na primjeru telekomunikacijskih poduzeća", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:548311