Varga, B. (2024). Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga, Bernarda. "Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga, Bernarda. "Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga, B. (2024). 'Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga B. Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 21.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
B. Varga, "Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417