Varga, B. (2024). Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu (Graduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga, Bernarda. "Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga, Bernarda. "Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu." Graduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga, B. (2024). 'Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu', Graduate thesis, VERN University , accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
Varga B. Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu [Graduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417
B. Varga, "Ispitivanje percepcije generacije Z o sadržaju i promocijama digitalnih influencera na Instagramu", Graduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:613417