završni rad
Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu

Ivan Drapić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231