Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231