Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 14 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231