undergraduate thesis
The importance of design in hotel positioning as tourist product using hotel on the market

Ivan Drapić (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 25 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231