Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2021 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231
I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231