prikaz prve stranice dokumenta Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu

Drapić, Ivan
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Drapić, I. (2018). Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, Ivan. "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić, I. (2018). 'Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 25 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Drapić I. Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

I. Drapić, "Značaj dizajna u pozicioniranju hotela kao turističkog proizvoda na tržištu", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:183231

Islandora Bookmark - Please login to use this feature