Ivoš, R. (2018). Razvoj hotelskog brenda na primjeru Hilton Worldwide Grupacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441667
Ivoš, Rebeka. "Razvoj hotelskog brenda na primjeru Hilton Worldwide Grupacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441667
Ivoš, Rebeka. "Razvoj hotelskog brenda na primjeru Hilton Worldwide Grupacije." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441667
Ivoš, R. (2018). 'Razvoj hotelskog brenda na primjeru Hilton Worldwide Grupacije', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 27.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441667
Ivoš R. Razvoj hotelskog brenda na primjeru Hilton Worldwide Grupacije [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 27.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441667
R. Ivoš, "Razvoj hotelskog brenda na primjeru Hilton Worldwide Grupacije", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:441667