Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb

Sara Vidović (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Vidović, S. (2018). Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573

Vidović, Sara. "Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573

Vidović, Sara. "Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573

Vidović, S. (2018). 'Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 13.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573

Vidović S. Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 13.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573

S. Vidović, "Organizacija prodajnog i marketinškog odjela na primjeru hotela - DoubleTree by Hilton Zagreb", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795573