Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba

Marino Mardešić (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Mardešić, M. (2018). Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, Marino. "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić, M. (2018). 'Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

Mardešić M. Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808

M. Mardešić, "Uloga turističke zajednice u marketingu destinacije na primjeru Zagreba", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:971808