Alatović, K. (2023). Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović, Karla. "Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović, Karla. "Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović, K. (2023). 'Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović K. Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
K. Alatović, "Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454