Alatović, K. (2023). Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović, Karla. "Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović, Karla. "Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović, K. (2023). 'Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 11 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
Alatović K. Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 October 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454
K. Alatović, "Značaj aktivnosti u okviru izgradnje marke poslodavca u funkciji privlačenja talenata", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:681454