prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača

Klarić, Mirta
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Klarić, M. (2023). Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić, Mirta. "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić, Mirta. "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić, M. (2023). 'Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić M. Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 20.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

M. Klarić, "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.