Klarić, M. (2023). Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934
Klarić, Mirta. "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934
Klarić, Mirta. "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934
Klarić, M. (2023). 'Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934
Klarić M. Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934
M. Klarić, "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934