prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača

Klarić, Mirta
VERN University

Cite this document

Klarić, M. (2023). Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić, Mirta. "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić, Mirta. "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić, M. (2023). 'Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Klarić M. Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

M. Klarić, "Utjecaj cijena i imidža ugostiteljskih objekata na percepciju i ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:219934

Please login to the repository to save this object to your list.