Miškulin, M. (2023). Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255
Miškulin, Mia. "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255
Miškulin, Mia. "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255
Miškulin, M. (2023). 'Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255
Miškulin M. Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255
M. Miškulin, "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255