prikaz prve stranice dokumenta Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova

Miškulin, Mia
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Miškulin, M. (2023). Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin, Mia. "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin, Mia. "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin, M. (2023). 'Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin M. Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

M. Miškulin, "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.