prikaz prve stranice dokumenta Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova

Miškulin, Mia
VERN University

Cite this document

Miškulin, M. (2023). Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin, Mia. "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin, Mia. "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova." Undergraduate thesis, VERN University , 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin, M. (2023). 'Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Miškulin M. Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2023 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

M. Miškulin, "Ispitivanje potrošačkih navika pod utjecajem digitalne promocije brendova", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:500255

Please login to the repository to save this object to your list.