završni rad
Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju

Minea Miniri (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Miniri, M. (2018). Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri, Minea. "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri, M. (2018). 'Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

Miniri M. Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102

M. Miniri, "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:232102