Prelog, D. M. (2023). Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, Donjana Maria. "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog, D. M. (2023). 'Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
Prelog DM. Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 26.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684
D. M. Prelog, "Uloga influencera u promociji održivih turističkih destinacija putem digitalnih kanala", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:466684