Modlic, B. (2023). Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic, Barbara. "Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic, Barbara. "Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic, B. (2023). 'Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic B. Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 23.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
B. Modlic, "Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443