Modlic, B. (2023). Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic, Barbara. "Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic, Barbara. "Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic, B. (2023). 'Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 23.09.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
Modlic B. Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 23.09.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443
B. Modlic, "Istraživanje angažmana pratitelja na društvenim mrežama poduzeća Euromusic agency d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:952443