Bojka, M. (2023). Digitalni marketing na primjeru turističke agencije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977
Bojka, Marta. "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977
Bojka, Marta. "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977
Bojka, M. (2023). 'Digitalni marketing na primjeru turističke agencije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977
Bojka M. Digitalni marketing na primjeru turističke agencije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2023 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977
M. Bojka, "Digitalni marketing na primjeru turističke agencije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:450977